Vy se ptáte, my odpovídáme.

1. Když si chci u Vás nakoupit zboží, musím se registrovat a založit si zákaznický účet na stránce http://www.reviznipristroje.cz ?  

Pro naše zákazníky vytváříme co největší pohodlí při nákupu na našem e-shopu. Z tohoto důvodu není nutné se u nás registrovat a vytvářet si zákaznický účet. Jakmile si vyberete produkt, přidejte ho do nákupního košíku (na PC vpravo nahoře, u mobilních telefonů je košík umístěn úplně nahoře) a v dalším kroku – přihlásit se – stačí přejít na – „RYCHLOU OBJEDNÁVKU“.

2. Vyplatí se mi registrace? Jaké výhody má zákaznický účet?

Vytvořit si zákaznický účet na našem e-shopu je velice jednoduché a nezabere Vám to více jak dvě minuty Vašeho času. Díky Vaší registraci budete moci naše produkty nakupovat rychleji a pohodlněji než ostatní zákazníci.  Na Vašem zákaznickém účtu budete mít přístup do historie Vašich objednávek a také si zde můžete měnit fakturační nebo dodací adresu, své přihlašovací údaje nebo e-mail.  

Registrovat se můžete ZDE

 

3. Jak si mohu změnit heslo, dodací nebo fakturační adresu, popřípadě email?

Stačí se přihlásit do Vašeho zákaznického účtu a kliknout na své jméno vlevo nahoře (u mobilních telefonů běžte úplně nahoru). Následně se Vám zobrazí nastavení Vašeho účtu, ve kterém si můžete kdykoli upravit své přihlašovací údaje, změnit adresu nebo e-mail.

 

4. Zapomněl jsem své heslo, jak mám postupovat?

Stačí při přihlašování kliknout na políčko „Zapomněli jste své heslo?“ a následně zadáte svou emailovou adresu, na kterou Vám bude bezpečně zasláno nové heslo.  

 

5. Lze získat slevu na Vašem e-shopu http://www.reviznipristoje.cz?

Ano, slevu získat lze. Připravili jsme pro Vás speciální nabídky, díky kterým můžete ušetřit až tisíce korun.

Aktuální slevy naleznete ZDE

 

6. Co dělat v případě když nenajdu produkt, který hledám?

Zkuste vyhledat konkrétní produkt přes políčko vlevo nahoře. Stačí do políčka „hledaný výraz“ napsat konkrétní produkt a stisknout „Enter“. Pokud zadaný produkt nenaleznete ani zde, neváhejte se na nás obrátit. Budeme se snažit Vám pomoci.

 

7. Kde najdu seznam svých minulých objednávek?

Přihlaste se do svého zákaznického účtu a klikněte na své jméno vlevo nahoře. Jakmile se Vám zobrazí nastavení účtu, zvolte si „Historie a detaily mých objednávek“. Zde naleznete přehled všech produktů, které jste si u nás objednali.

 

8. Jak zjistím, že byla má objednávka odeslána?

Informaci, že jsme Vaši objednávku zaregistrovali, zjistíte hned po jejím potvrzení. Na obrazovce se Vám zobrazí informace o úspěšném odeslání Vaší objednávky. Následně Vám přijde potvrzující email.

 

9. Je možné si zboží převzít osobně?

Osobní převzetí zboží je možné na Slovensku, na adrese uvedené ZDE.

V případě osobního odběru je nutné si předem dohodnout termín převzetí na tel. č. +421 32 642 0909, +420 721 173 293, nebo emailem na info@reviznipristroje.cz.

Informace o osobním odběru musí být uvedena i ve Vaší objednávce.


10. Co dělat v případě, když mu zboží nedojde?

Pokud by Vám zboží nepřišlo, jedná se o ojedinělou situaci. Zavolejte na tel. č. +421 32 642 0909, +420 721 173 293. Popřípadě zašlete dotaz na náš kontaktní formulář nebo email info@reviznipristroje.cz.

Dodací lhůty a podmínky naleznete ZDE

 

11. Jaké jsou poplatky za přepravu?

Cena přepravy záleží od celkové sumy Vaší objednávky. Může být i přeprava ZDARMA.

Ceny poplatků za přepravu naleznete ZDE.


12.
Je možná reklamace zboží?

Reklamace je samozřejmě možná. Pro případ reklamace je nutné mít doklad od zboží (fakturu, pokladní doklad) a záruční list. Kopii všech potřebných dokladů je nutné poslat spolu s reklamovaným produktem a spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete ZDE

Záruční doba je standardně 24 měsíců (mimo baterie, akumulátorů a spotřebního zboží). Záruční doba začíná plynout v den převzetí zboží zákazníkem. Reklamace se snažíme vyřídit nejpozději do 30 dnů (podle zákona).

Reklamační podmínky naleznete ZDE

 

13. Je nákup na Vaší stránce info@reviznipristroje.cz. bezpečný?

Náš e-shop používá bezpečnostní protokol HTTPS. Dále naše společnost získala certifikáty „Prověřená společnost“ a „Prověřená společnost – GOLD“. Tyto certifikáty jsou udělovány firmám, které mají pouze pozitivní ohlasy a recenze od zákazníků a obchodních partnerů. Také jsme získali certifikát „Hodnocení důvěryhodnosti A“ od Hospodářských novin.

Certifikáty si můžete prohlédnout ZDE

Zároveň si můžete být jisti, že Vaše osobní údaje jsou v bezpečí podle nařízení směrnice GDPR.

Informace o ochraně Vašich osobních údajů na našem e-shopu naleznete ZDE

 

14. Je možné si objednat zboží přes telefon?

Zboží si u nás můžete velmi jednoduše objednat i přes telefon. Stačí zavolat na tel. č. +421 32 642 0909, +420 721 173 293, nadiktovat přesné označení požadovaného produktu a uvést své fakturační a dodací údaje.

 

Máte otázku, na kterou jste nenašli odpověď?

Využijte náš kontaktní formulář a naše zákaznické oddělení se postará o všechny Vaše otázky či podněty.